the sadness and the happiness

sadly 1st laa.. sebab aku dh update pasal aku dgn Princess A dulu.. smalam baru jer kitorang dh wat keputusan masing.. so aku lega dn aku sakit.. sebab ape yg aku impikan memang tak dapat.. sebab dier just anggap aku sebagai abg jer.. dier nak aku sbagai abg jer.. oh broken heart~~ tapi takper laa.. nak wat camner.. takder jodoh.. or maybe aku akan cube wat dier epi n dier trime idop aku seadanya.. cume skang nih aku taknak lebeyh2 dgn dier.. or perlu ke aku melebeyh2 dgn dier.? or dier kejar kan member ex dier.? ke dier nak single jer.? waaaargh!! migrain agi!! byk berpikir pasal DIE!! die die die.. azhara harapah.. i tetap syg kat u.. acecececeyh~ esok arap sgt dapat jumper dier.. wish~~~sgt~~sgt~~ weyh~~brrrruuuuuuu!! ok now for the happy thing plak.. korang nak tau.? arinih bufday kakak kesayangan aku!!
hahaha.. memang lawak giler laa.. sebab aku tak ingat arinih bufday dier.. pastuh dier majok dgn aku.. padahal aku saje jer ckp camtuh kat dier.. korang nak tau nape muker kitorang sumer comot.? sebab aku tonyoh kek kat muker kakak aku.. pastuh dier balas dendam kat sumer org.. hahaha.. siap ade video clip agi.. hahaha.. please enjoy the funnies video of my family..