angry with someone that use to be my LOVE

malam nih aku rase kosong.. cam tak perlu kan seseorang yg aku nak slame nih.. cam tak perlu kan kasih sayang.. tak perlu kan senyuman.. tak perlu kan sumer yg org ade.. emosi.. disebabkan kan sorang gadis bername Nur Hasmiza Hasri yg berumur 20taun.. ex aku yg pernah aku bg kasih sayang aku.. aku pikir kan smalam aku nak lepak dgn dier.. sebab dier ajak aku g kenduri kawin kat area umah dier.. aku pon on jer laa sebab aku tak  tido agi kan dari kemarin.. asyik wat blog pasal kehidupan aku n call ranger2 yg slalu brade kat sisi aku.. pasal ranger2 tuh takyah citer laa.. nih aku nak citer pasal nak g kenduri tuh.. if korang nak ajak member korang or ex korang pegi kenduri.. korang nak dier tunggu korang ke dier tunggu korang.? jujur laa.. MENUNGGU seseorang tuh memang perlu kan kesabaran.. tapi aku nih dh byk kali dh kene dier dgn.. tadi kan ujan lebat kejap.. dier kat batu caves.. aku plak dari umah kene ujan men redah jer pegi gombak.. nak jumper dier.. pastuh dier leh ckp dier pergi beli barang dgn family dier.. agak2 korang lah kan.. korang sakit ati ke tak kalao kene camtuh.? time dier ckp dier tgh beli barang tuh aku dh sampai kat gombak dh pon.. tunggu dier amik aku.. last2 camnih laa jadi ny.. aku pon teros blah dari tempat bodo tuh.. gentle aku sakit ati giler.. wat penat n buang dwet aku jer pegi sane.. mase aku sane ujan.. balik tuh pon ujan.. teros aku takder mood nak call sape2.. minx maaf pade sape yg aku slalu contact..Princess N.. Doctor Z.. takder mood giler arinih..