sejuk panas suam hati?

haish.. luke ati aku kat mane2 jer arinih.. rase nyesal kuar umah arinih and rase cam nak nangis jer spanjang ari.. sebab family aku tak paham prasaan aku camner.. sumer penting kan diri sendirik and suker mengarah org wat mcm2.. contoh ny pakaian.. tuduh aku campak baju aku kat situ sedangkan bukan baju aku tuh.. and than pakaian baru basuh otw nak g sidai.. senang citer aku nih cam org gaji jer kat umah nih.. pakaian org len aku sidai.. pakaian aku sendiri pon aku kene sidai.. kalo minx tolong punye laa susah.. dier suruh punye laa senang.. pastuh suruh aku brubah lagi baik.. tapi adik bradik aku yg len plak camner.? biar dier jadi bodo ke.? skang nih aku brubah ke tak brubah ke.. still kene gak 1 ari nanti.. kesabaran aku nih tak tau laa nak ckp leh tahan lagi ke tak.. pastuh dgn ex aku lagi.. aku dh kasi peluang utk carik ati aku dh.. tapi mcm2 dier wat kat aku.. seriously aku tak suker giler kat dier dh.. kosong tol ati aku.. ni bukan sebab princess A ye.. tapi kefahaman sorang lelaki terhadap sorang pompuan yg penah ade prasaan.. tapi tuh laa.. dier sia2 kan idop dier and sia2 kan peluang yg aku kasi dier.. skang nih idop aku dh cam "sekeping kertas yg berada kat atas bumbung.. kalo ujan basah laa.. kalo panas terik plak kering laa kertas tuh.." aku nak sape yg bace blog aku nih paham kan ayat tuh.. kalo korang paham ayat tuh.. korang paham laa prasaan aku skang nih yg tgh sedeyh giler..