its hard to choose for my heart!!


yer.. aku baru pas jumper gambo arwah kat myspace..  thanks to her sister who gave me her account myspace.. same tak muker arwah dgn princess A.? kalo dier tak pakai tudung same.. seriously dowh.. skang nih yg tgh tuh bukan arwah or bukan princess A.. tu artis korea.. luper dh name dier.. tapi or panggil dier skang nih miss Moon.. hahaha.. aku tgk citer running man seriously aku tergelak terbahak2.. pastuh yg takleh blah ny.. tringat dlu ade 1 permainan lawan mate dari skolah lagi.. haa..mate bertentangan mate.. pergh.. seriously.. miss moon tuh comel giler.. cam Angel A dgn Princess A.. ouch!! rindu seyh princess A.. haha.. skang nih dh jadi 1 bahan citer yg aneyh bg aku.. Princess N a.k.a Nunu a.k.a Nurul Arisya.. and... Cik Z a.k.a Ziera a.k.a Doctor Z.. slalu kene kan aku skang nih.. "aza sihat.? tak call aza.? x msg aza ke.?" wargh~!!!! if dier ade kat sini yes aku wat sumer tuh!! tapi dier takder kat sini skang nih.. dier kat indon.. waaaa.. sedeyh giler..