termakan hati bila terdengar sesuatu..

haish.. dh demam panas.. kaki bengkak.. lidah takleh rase pape.. pergh! aneyh2 jer laa.. sebenar ny nih bukan dari start princess A tuh tinggalkan aku.. tapi sblom dier tinggalkan aku.. adess.. tapi sebaik laa aku pandai cover sumer nih.. tuh tak penting sumer tuh....... ...... tak penting.? agak2 laaa.. hahaha.. kesihatan aku laa langau~! hahaha.. aku kadang2 tak paham ape yg bf princess N tuh nak dari dier sebenarnye.. aku kesian tgk dier cam kene game.. aku rase 1st time kot dier nangis otp dgn aku.. aku terus berubah muker cam ape tah.. tapi aku memang tak suker tgk muker aku biler tgh marah or mengamok.. aku sendiri pon takot tgk muker aku ape tah lagi org len.. tak tau laa kan.. tapi arwah suker tgk muker aku biler aku tgk mara.. dier ckp "comel biler momo marah baby".. aah.. citer lame.. citer baru nih takder makne ny.. hmm.. dh laa arinih mak aku nak jodoh kan aku dgn org yg aku tak kenal.. muker pon aku tak tgk.. kalo princess A tuh memang aku nak tgk laa.. haha.. memang YES! punye laa.. tak YES! yg kluar dari mulut aku.. aku mesti ckp HEAVENLY YEAH!! not hell yeah kay.?? ahahah.. ade ke patut wat camtuh kat aku.. citer laa dulu sblom wat tindak kan.. pedih giler ati aku biler mak aku wat camnih kat aku.. ape yg dier nak pon aku tak tau laa.. aish! frustrated giler ar..