dreaming without script..nightmare without horror..

kat sini ujan giler.. tak tau nak citer camner laa pasal ujan.. tpai aku balik tuh memang takder smangat langsung.. pastuh semenjak aku luahkan ati aku dgn Princess A.. dier dh berlainan.. bukan cam Princess A yg aku kenal.. lain sgt.. aku sampai tertekan tgk care dier layan aku.. aku sanggap telan kemarahan agi dari pergadohan.. sebab aku nak epi dgn dier.. tapi 1 per 1 dier mara aku.. pasal ex dier.. tetibe dier sound aku.. padahal aku nak bergurau dgn dier.. tapi dier tak dapat trime gurauan aku.. tak pasal2 kene sound.. so aku diam jer laa.. pastuh esok ari ny aku nak borak laa kan dgn dier.. tetibe suara dier mmg tak kene langsung dgn suasana skang.. dier takder mood.. pastuh ckp dgn aku pon cam nak taknak.. aku pon tak tau.. ape salah aku.. kalo aku ade wat salah.. bg laa tau.. aku dh ckp.. KALO AKU ADE WAT SALAH.. JUJUR LAA BGTAU AKU!! nih dier diam jer!! waaaaarh!! rase cam nyesal aku minx kapel dgn dier.. kalo aku tak bgtau dier pasal kapel.. maybe dier skang nih takder camni pon dgn aku!! pastuh arinih plak dier asyik salah sent msg jer.. dier uji aku ke.? waaaalaoweyh!! jgn sampai camnih laa.. aku dgn ade problem kolej.. pastuh family aku nak pinjam dwet aku.. kawan aku nak carik gado dgn aku pasal ex aku.. kalo member aku nak ex aku.. pegi jer laa.. aku takder nak halang laa.. so lantak ko laa nak layan aku lagi ke tak.. aduh.. dunia nih dh menambah kejam bg aku.. sume silap aku.. sume salah aku.. aku tak tau lagi camner nak teros kan camnih..