the good and the bad

aku tak tau laa skang nih nape aku tak slalu blog.. bukan tak slalu laa.. susah sgt nak bloggin'.. bz memanjang dgn kolej.. pastuh skang nih dh tukar lak care layan org.. maksod aku dulu aku slalu layan Nurul Arisya.. skang nih aku layan member dier Azhara Harapah.. muker dier same cam arwah awek aku.. seriously.. tak tipu.. wish ade gambo dier agi.. aish! aku dh jumper dier 2 kali dh..1st time jumper dier memang aku malu n takot pape blaku kat diri aku sebab aku still dlm keadaan sedeyh agi.. tapi skang nih dh ok sket dh.. aku dh bleh kawal sket kot.. tambahan lak aku pk kn cam nak taknak jumper die(azhara) dh.. sebab takot pape blaku.. maksod aku.. aku rindu agi kat arwah.. aku takot aku wat pape pelik kat budak tu jer.. so biar jer laa aku camnih jer.. and skang nih aku rase serba salah kat 2 girls yg penah jadi awek aku.. warah dgn miza.. warah aku tak tau dier nak ape agi dgn aku.. asyik add aku jer tau.. yg miza tuh asyik minx maaf n ckp dier syg aku sgt.. aku tak tau laa nape aku dh takder ati dgn dier agi.. biar jer laa.. aku dh start tak dapat kawal diri aku.. yg aku tau aku nak pk pasal study aku n nak epi dgn sumer org.. dats all..

will be back on picture and music next blogpage.