just met bout 10minutes

hahaha.. pegi sane dh 2jam lebeyh.. jumper tak sampai 15minute kot.. tapi seriously..aku rase cam aku mimpi jer jumper dier.. sblom aku muler kan story for today.. cuber tgk gambo nih... sape ikot sape posing nih.? haaaa... haha.. dh ckp dh.. mesti ade yg same ny.. ok ok.. taknak byk ckp pasal gamba nih.. malu aku.. hahaha.. sebab.. aku dh GEMOK!!! and GELAP!! kalo laa aku cam dulu balik.. rase ny mesti sweet gamba nih.. hahaha.. argh!! arinih memang penat giler.. jumper adik tersayang.. TER ye? haha.. paham tak.? borak2 camtuh jer.. tak byk pon borak.. sebab masing2 kejar mase kot.. dier kene balik sebab ade problem sket dgn siblings dier.. yg aku nih plak takot ade org salah paham jer.. adik aku nih punye laa baik sgt minx maaf kat aku byk2.. padahal bukan salah dier pon.. tak perlu laa nak minx maaf lebeyh2.. hahaha.. pasal aku lak.. balik2 umah jer online facebook dah ade org wat status GEMPAK kat wall dier..
macam laa aku tak tau sape yg dier cube sampai kan.. adess~ MA tuh dah tentu ny Megat Aizuddin.. stalker wall aku and so on sumer.. nape nih warah.. nape ko perlu camnih dgn aku.? kiter masing2 kawan kan.? nape sampai ko pk bukan2.? memang laa ko tuh ex aku.. bukan aku tak sayang ko agi.. aku beli blackberry pasal ko.. aku epi sebab ko.. tapi nape ko nak sedeyh2 lak pasal aku.? damn laa.. nih yg aku tak suker giler nih.. esok aku nak g melake.. aku nak setel kan problem aku dgn yanie n raff.. kalo diorang dh taknak jadi adik angkat aku.. so go on.. aku dh patah ati dh.. sebab sumer nak tinggal kn aku.. ignore aku bagai sume.. aish!!