ilang sorang demi sorang..

aku tak tau nak luah kan kat sape.. aku nak call sape pon dh tak tau.. aku sedeyh sgt.. 1st iznie.. lost contact.. 2 org lak syahira and risya.. ignore aku kaw2.. and sorang atul.. dh nak tunang dh dier.. bufday dier dapat cincin emas.. sweet tuh sweet laa.. tapi aku sedeyh sebab dier ex aku and dier ati aku yg dulu.. biler dier dh takder or dh x rapat dgn aku.. idop aku brubah.. kosong giler.. aku menangis sorang2 malam nih tringat kat dier.. ape yg aku lalui dgn dier.. mcm2 laa.. pastuh dier dh tak layan aku langsung.. dier call utk luahkan ape yg dier geram jer.. ape yg aku mampu wat.? dok dgr jer la ape yg dier nak luahkan.. skang nih yg ade nurul arisya jer.. the only one.. yg aku slalu panggil princess.. aku arap sgt dier takkan wat cam diorang.. luper kat aku.. memang time tuh gak aku ilang kawalan laa.. sebab aku dh start syg kat dier giler2 dh.. dier jer laa yg mampu aku layan skang.. yes~~~ memang idop aku perlu kan adik angkat pompuan.. utk aku dpt luahkan sumer prasaan aku kat seseorang or hal peribadi.. memang aku ade adik kandung.. tapi adik kandung aku bukan ny jenis melayan.. n family aku bukan jenis nak dgr luahan ati aku.. aku perlu kan seseorang.. tak kire awek or adik angkat pompuan skang nih.. sume org perlu kan tuh.. kalo tak perlu kan bermakne ny dier tuh org giler laa.. skang nih ati aku hampir kosong.. hampir ilang sumer yg aku ade.. aku taknak idop kesorangan agi.. taknak.. aku dh ilang org yg aku sayang.. :'(

-can't sleep and can;'t stop crying-