ape yg same ape yg len?


malam nih memang betol aku nangis n nunu pon nangis.. tapi len condition.. aku nangis sebab aku dapat luahkan prasaan aku kat member aku pasal ape yg blaku raye taun nih.. aku dah tak tahan sgt.. aku pakse gak diri aku luah kan kat dier.. for the 1st thinking that i want to share with nunu.. but i got the bad feeling that said nunu crying too.. so aku diam jap.. biler aku bukak facebook n tgk wall dier.. aku teros sambong nangis n sentuh screen laptop(arap dapat lap air mate dier)sebab aku taknak dier nangis.. so aku taknak dier nangis.. spatut ny birthday dier.. dier kene epi,enjoy n have fun dgn member2 dier.. tapi aku taktau laa.. tambahan lak kat kl nih ujan.. so HUJAN nih paham prasaan aku dgn nunu.. aku rase dier dgn aku ade same feeling or something.. tapi tah laa.. aku doa n berharap sgt dpt jumper dier n wat diam epi.. aku akan cube sedaya upaya.. sebab aku syg dier.. aku cam dapat rase kan something yg tak spatut ny ade tapi ade kat die.. maksod aku care dier layan aku same ngan arwah.. same sgt.. so aku taknak kehilangan org yg aku syg.. aku taknak tgk org yg aku sayang nangis.. sedeyh.. aku tak nak!! abg akan cube jage ati adik.. abg akan cube wat adik epi sentiasa.. abg taknak tgk adik sedeyh.. if adik sedeyh... abg pon sedeyh..