makin lame makin ilang rase sayang

dari aku suker dier sampai laa aku benci prangai dier.. dier lain sgt.. lain dari arwah.. tapi muker dier sebijik cam arwah.. sampai aku naik tension.. nape laa MUKER DIER SEBIJIK tapi PERANGAI LAIN.. aku sampai dh takder rase sayang langsung kat dier.. aku mampu talam 2 muka dgn dier.. sebab aku dh bosan dgn dier.. dier len sgt.. sampai kan care msg pon dh berbeza.. nak ke aku call dier sblom dier g jalan jauh.? nak ke aku jumper dier agi.? perlu ke aku wat sumer nih utk men kan ati aku lagi.? yes or no is not the perfect answer.. cause i dun wanna hurt her and i dun wanna hurt anyone.. ape yg aku mampu wat skang nih berdiam and terime kenyataan dgn ati yg ikhlas laa.. plajaran terganggu.. sikap aku berubah sket demi sket.. makan pon dh tak ikot jadual dh.. hmm.. aku nak kene mandi bunga laa rase ny(pelik).. aaah.. lantak laa.. tambahan lak aku memang tak suker biler dier ckp "rindu or syg" kat aku.. wat kan aku rase nak nangis jer.. argh!!sebab biler dier ckp camtuh aku tringat kat arwah.. :'(