ati memberontak bagaikan kene tembak!

no i see clearly.. huh.. aku tol2 terkejot.. ape yg aku pk kan dan ape yg aku selidik.. SUME ny BETOL!! haaaah!! 1st adik angkat aku yg dulu ex-gf aku.. aku dah suruh dier pegang janji aku.. tapi dier tak pegang pon janji aku.. yes.. memang manusia berubah sekelip mate.. TAPI MARUAH KO MEMANG SEKELIP MATE HILANG GAK!! SEBAB KO TAK DGR NASIHAT AKU!! ape yg aku pk2 slame nih persoalan ny ade gak jawapan dier dan betol jugak jawapan yg aku tembakkan tuh.. skang ko takder rase menyesal ke sebab tuduh aku sebarangan.? huuuuh.? adik oh adik.. mcm aku ckp.. ingat sampai mati ape ayat aku nih.. "ko ade dara ke takder dara ke.. ko tetap adik aku!!" ko ingat tuh!! bagos laa kan.. nasihat aku sumer ny taknak ikot.. ade ke aku ajar mende bukan2!! skang nih aku dh gelisah giler dh.. sebab ko jer tau tak!! the 2nd one is adik angkat aku yg pernah aku hargai idop dier slame aku blajar kat MASTURA RAWANG.. memang aku syg ko lebeyh dari adik.. tapi aku taknak putus kan hubungan aku sebagai abg angkat ko.. tapi skang nih ko kapel lak dgn org yg aku benci.. ko sendiri ckp muker "die" tuh cam kongkong.. kesah tak kesah laa kan.. skang nih.. ko dh rosak kan otak aku.. ko janji dgn aku taknak kapel dgn budak 1 kolej.. tapi ko wat gak.. ape sume nih!! kalo ko kapel dgn orang yg aku tak kenal.. aku takder gelisah camnih tau tak!! skang nih ko wat kan aku nih cam tak gune langsung utk ko.. tiap kali "die" datang kelas kiter.. ko wat cam tau tak tau jer kat dier.. kalo ko jujur dgn aku yg ko dah kapel dgn dier.. takder laa mende nih blaku tau tak!! 3rd plak org yg aku kapel slame staun lebeyh.. beb.. bukan aku tak sayang ko.. ko sendiri yg ckp aku curang dgn ko.. YEAH RIGHT!!! skang nih.. kalo ko tak caye.. ko online facebook aku.. ko tgk sape jer aku layan!! takder pon yg sweet2 cam kapel laa weyh.. skang nih ko nk mempertikaikan pasal aku pinjam dwet kat ko.. look.. dulu ko ckp ko tak sanggup tgk aku makan debu kipas.. skang nih ko BAGI AKU MAKAN DEBU KIPAS.. pastuh lan sumer tuh.? aku cume minx rm10 jer.. untuk aku beli maggi paket.. tapi ko pk kan aku nak pegi penang.. aku kalo nak pegi sane.. aku dh pegi sminggu sblom perkhawinan member aku tau tak!! sebab aku nak jalan2 dgn member2 aku.. tapi nih tak.. sebab ko!! ko yg wat kan aku tak pegi sane tau tak!! skang nih aku tau.. pompuan sumer same.. ape yg aku bagi nasihat sumer taknak ikot.. aku mampu tenang kan idop org.. wat kan org gelak.. dan wat kan org tuh senyum depan mate aku.. tapi blakang aku tak tau laa kan.. sumer start dari ko Nur Farrsha Aziz!