kesedihan sbelom raye..

aku tak penah terpikir yg idop aku makin lame makin susah n makin lame makin sedeyh.. family aku dh ignore aku kaw2 dh.. ape salah aku kat diorang pon tak tau la.. nape perlu jadi camnih.. aku nak raye kat mane pon tak tau.. kalo aku balik melake pon dh tentu ny diorang balik melake gak.. aku taknak jumper diorang.. aku sakit ati dgn diorang n aku sedeyh dgn diri sendiri.. arini mase aku g mandi tadi.. aku asyik menangis jer.. pk kan kesalahan aku..perbuatan aku..n prangai aku.. tapi takder pon terok diri aku sebenarny kalo dipikirkan balik.. sebab diorang tak penah alami ape yg aku rase skang nih.. aku tahan punye tahan laa weyh.. diorang tak penah terpikir nak rase ape yg aku rase skang nih.. dgn org yg aku syg dh takder.. arwah aisyah/eeca.. aku sedeyh sgt.. aku tak tau nak raye kat mane.. aku tak tau nak raye dgn sape.. aku tak tau nak watper raye nih.. aku mampu menangis n menjerit je laa jawapan ny.. kesedihan diri aku nih aku sorang jer rase.. takder sape tau ape yg alami dlm idop aku..